12.06.11

Вітаємо! Команда клубу зайняла 2 місце у V літніх спортивних іграх молоді Закарпаття

Мукачівці - призери ігор: Олександра Золтан - перемогла у спринті та зайняла 3 місце на середній дистанції; Наталія Шозда та Олександр Касьянов - 2 місця на довгій; Василь Морозов - 2 місце на середній; Яна Софілканич - треті місця і на довгій, і на короткій дистанціях; Владислав Французов - 3 місце на короткій трасі.  
Доробок наших міг бути більшим, але...
Наталія Шозда, яка показала на 5 хвилин кращий результат ніж майбутня чемпіонка на короткій дистанції, була дискваліфікована з-за недбалої отмітки на двох КП, що, безумовно правильно.
Та, безневинно, постраждав Олександр Касьянов, на високий результат якого ми розраховували: судді примудрилися один з КП у майже непролазних хащах поставити "трошки" не там - з 50-метровим зміщенням... 

І ще один ребус від ужгородців: - знайди більше одного збігу на цих фотографіях. Ужгородець Артур Лешко (на фото праворуч, учень Георгія Феча) доводив, що саме він під номером 9 стартував обидва дні змагань. Видно урок з минулорічною дискваліфікацією Сіротова вони не засвоїли.
Всі фотографії тут

3 коментарі:

  1. Змагання, в принципі, були непоганими, пройшли успішно! Хоча я й виступив дуже погано! Ну на що я міг розраховувати, якщо й навіть не тренувався останнім часом? Перший день був просто жахливим, я так завалив його, це просто капець! У підсумку був наприкінці протоколу, повний провал! Та і другого дня я особливо не відзначився, хоча й фінішував третім! Але, як кажуть, сам винуватий, нема кого звинувачувати, треба тренуватись. Дякую суперникам, лідери виступили непогано, ви молодці! Дякую організаторам!

    ВідповістиВидалити
  2. Перший день змагань починався просто чудово, перше й друге КП я брав добре, але по дорозі на третє КП загубив карточку й мусив повертатися аж до другого пункту. Третій КП я шукав дуже довго, аж поки Шоні показав де воно. Після цього ми бігли разом, точно брали КП, та тільки під кінець я вже не мав сил бігти. Але все рівно я фінішував, думаю, з хорошим результатом. Наступного дня мені попалась найкраща стартова хвилина – перша! – тож ніхто не заважав, під ногами не плутався. Біг я дуже швидко і точно, і зовсім не хвилювався, тому що я знав, що суперники набагато старші і сильніші за мене, і поступитися їм не ганьба. Завдяки цьому, мабуть, і зайняв третє місце.

    ВідповістиВидалити
  3. На этих соревнованиях большинство из наших ребят были в призах или совсем рядом с ними (Артур Сватко – 6; Эдик Бубряк – 7; Саня Павлов – 7; Вова Косарев - 11). По прибытию на старт все переживали. Сами ж дистанции, на мой взгляд, показалась достаточно лёгкими. Лес в основном был хорошо проходимым, правда не всегда, в нескольких участках возле дач пробраться было не возможно. Эмоции меня просто переполняли.

    ВідповістиВидалити

Показуємо, що ми живі і не боїмося!

Публікуємо сторінки щоденника Миколи Плюйка – одного з найсильніших орієнтувальників України 70-80-х років минулого століття. Багато років ...